Візитка школи
Виконуючи головне завдання – надання випускникам якісної освіти - було визначено напрямки профілізації школи: філологічний профіль (українська мова та література) та історичний профіль. У школі функціонують класи поглибленого вивчення української мови та літератури та профільного вивчення української мови та літератури і профільного вивчення історії. З 2001 року впроваджено систему розвивального навчання Ельконіна-Давидова. З 2005 року дана система впроваджена у основній школі. З метою оптимізації навчання у 2009 році у початковій школі впроваджено науково- педагогічний проект «Росток». Цьогоріч за даним проектом навчально- виховний процес організований у трьох других і одному четвертому класі.
Основна мета закладу – створення належних умов для розвитку освіченої, морально і фізично здорової, естетично розвиненої, трудолюбивої, життєтворчої особистості -громадянина України.
Концептуальна ідея Школи Розвитку, успіху, милосердя і здоров’я – формування системи гуманізованих суб'єкт- суб'єктних взаємодій між учасниками навчально-виховного процесу. Педагоги дійшли висновку, що саме в нашій школі з нашими учнями, нашими батьками і нашими колегами ідея школи вдосконалення взаємин, школи розвитку, успіху, милосердя і здоров’я, оптимальних особистісних ставлень, школи життєтворчості – це ідея розвитку нашої школи.
Місія Школи Розвитку, успіху, милосердя і здоров’я – життєвий успіх через всебічний розвиток та переконливу мотивацію збереження здоров’я.
Кредо вихованців Школи Розвитку, успіху, милосердя і здоров’я: «Вести до успіху кожного!»
Пріоритети Школи Розвитку, успіху, милосердя і здоров’я:
• Найдорожча цінність – людське життя
• Повноцінне життя – збережене здоров’я
• Якісна освіта – сяйво людського життя
• Найскладніше мистецтво – мистецтво життєтворчості
• Найбільше багатство – багатство людських стосунків
• Найвища краса – краса людських взаємин;
• Найцінніша можливість – бути милосердним.
|